باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

 

محقق : مسعود احمدلو
زنان ژاپنی دارای پوستی زیبا هستند . راز آنها چیست؟بیایید با هم به گوشه و کنار جهان سربزنیم و نکات و ترفندهای زیبایی را در برخی از نقاط مشهور جهان جستجو کنیم، نکاتی که حاصل قرن ها تجربه است !!!
هرچند امروزه شیوه های بسیاری برای مراقبت از زیبایی به وجود آمده اما از دیرباز زنان در سراسر دنیا روش هایی برای حفظ زیبایی داشتند که بسیار مفید و موثر بوده است و در هر جایی به نوعی تکامل یافته ، حالا تصور کنید که اگر همه روش های آنها را کنار هم قرار دهیم ، چقدر زیباتر خواهیم بود ؟
 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:زیبایی صورت,راز جوانی پوست,پوست زیبا,زیبایی پوست,راههای زیبایی پوست,سعید علیپور,مسابقات سوپر لیگ,سعید طوفان,قهرمانان باشگاه شهید احمدلو,مسابقات بزرگسالان استان قم,مسابقات بزرگسالان کاراته,اصغر رحمتی,محسن جعفری,امیرحسین حاج خدادادی,محمدحسین خیری,محمد عاشوری,مهدی زال,محمدمهدی محمدی,حسن دولیخانی,حسن قراگوزلو,محمد رضوی,صادق سلیمی,محمد رجبی زاده,جلال حسینی,محسن حمیدلو,اصغر رحمتی,محمد مهدی حمیدلو,هیات کاراته,رئیس هیات کاراته,هیات کاراته قم,هیات کاراته استان قم,کاراته,قهرمان کاراته,قهرمانان کاراته,کاراته قهرمانی,تیم ملی کاراته,غلامرضا دباغیان,علیرضا کتیرایی,حبیب اله ناظریان,افتخارات کاراته,افتخار آفرینان کاراته,ستارگان کاراته,برترینهای کاراته,قهرمانان کومیته,احمدلو,مسعود احمدلو,سنسی احمدلو,باشگاه کاراته,کاراته,کاراته قم,کاراته استان قم,مربی کاراته,برترین مربی,مربی فنی,اخبار کاراته,اخبار ورزش کاراته,ورزش کاراته,سنسی احمدلو,سنسی مسعود احمدلو,باشگاه شهید احمدلو,علی احمدلو,شهید علی احمدلو,شوتوکان,سبک شوتوکان,شوتوکان ایران,مسابقه,مسابقه کشوری,قهرمانی کشور,باشگاههای قم,باشگاههای استان قم,باشگاههای کاراته قم,باشگاههای کاراته استان قم,باشگاههای کشور,باشگاههای کاراته کشور,باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم,قهرمانان باشگاه شهید احمدلو,مقاله,مقالات علمی,مقالات تخصصی,مطالب علمی,مقالات تخصصی ورزشی,مقالات تخصصی علمی,علم روز ورزش,اخبار ورزش کاراته,قهرمانان کاراته استان قم,قهرمان کاراته قم,قهرمانان قم,لیگ برتر کاراته,سوپرلیگ کاراته,لیگ آینده سازان کاراته,لیگ جوانه های کاراته,عکس سنسی احمدلو,KARATE,SHOTOKAN,SENSI,SITE SPOET,KARATE DO,,
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

این ها را بخورید تا جوش نزنید


گردو سرشار از سلنیوم است و به نظر می‌رسد این آنتی اکسیدان قوی تأثیر پیشگیرانه‌ای روی پیدایش آکنه‌ها دارد. به خاطر اینکه سلنیوم از سلول‌ها در مقابل ضایعات التهابی مراقبت و خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ می‌کند.


آکنه

اگر مدام پیتزا و شکلات را نفرین می‌کنید که مسئول پیدایش آکنه‌های شما هستند باید بگوییم که در اشتباهید. امروزه محققان هم عقیده‌اند که عوامل وراثتی یا هورمونی باعث بروز این بیماری می‌شود.




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

وقتی مواد غذایی بلای پوست می‌شود


سوسیس و کالباس، نوشابه‌های گازدار و لبنیات پُِرچرب از جمله غذاهای مُضر برای پوست شما هستند.


سوسیس و نوشابه

حتماً می‌دانید که مواد غذایی از قبیل کیوی، کلم، گیاه کتان، ماهی آزاد، چای سبز و بعضی از خوراکی‌های دیگر سرشار از ریزمغذی‌هایی هستند که باعث زیبایی پوست می‌شوند. در واقع این مواد غذایی پوست را تقویت و روشن می‌کنند و پیدایش چین و چروک‌ها را به تأخیر می‌اندازد.




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

غذاهایی که پوست را برنزه می‌کند

 


بتاکاروتن در بدن ما باعث ایجاد یک واکنش بیوشیمی می‌شود که در پایان آن رنگ پوست به طور ملایمی تیره می‌شود. این ماده باعث ترشح ملانین می‌شود.

 

 


این روزها خیلی‌ها سعی می‌کنند پوست برنزه یا پوستی طلایی رنگ داشته باشند. این است که ساعت‌ها آفتاب می‌گیرند یا خود را به دستگاه‌های سولاریوم می‌سپارند و یا این که با کرم‌های برنزه کننده سعی در طلایی کردن پوست خود دارند.




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

7 میوه و سبزی برای زیبایی پوست

 


میوه‌هایی مثل انگور، پرتقال، گریپ‌فروت، خیار، تمشک، شاه‌توت، توت‌فرنگی، گوجه‌فرنگی و ... در خدمت زیبایی پوست هستند و لطافت و زیبایی پوست را تضمین می‌کنند. پس تا می‌توانید میوه و سبزیجات میل کنید تا پوستی میوه‌ای داشته باشید.


گذر زمان، آلودگی هوا، آسیب‌های خورشید، لطافت و درخشندگی پوست را به تاراج می‌برند و خال‌ها و لکه‌های رنگی به ارمغان می‌آورند. برای مقابله با این آسیب‌ها و صاف و مرطوب نگه داشتن پوست، میوه‌ها بهترین گزینه محسوب می‌شوند. هر نوع پوست نیازهای مخصوص به خود را دارد و میوه و سبزیجات اگر درست انتخاب و مصرف شوند می‌توانند به این نیازها پاسخ دهند.

انگور

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

دنیا دنیا زیبایی، با مواد غذایی

 


خداوند، مواد غذایی گوناگونی را آفریده است که پوست را تقویت و روشن می‌کنند و پیدایش چین و چروک‌ها را به تأخیر می‌اندازد.

برخی مواد غذایی حاوی ریزمغذی‌هایی هستند که باعث زیبایی پوست می‌شوند. توصیه می‌کنیم مصرف مواد غذایی زیبایی بخش مثل ماهی آزاد، کیوی، گیاه کتان، چای سبز و.... را در الویت برنامه‌ی غذایی خود قرار دهید.

 

 میوه



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

تاثیر کاهش وزن بر پوست ‌و مو

 


دلیل ریزش مو پس از رژیم‌های غذایی، کاهش وزن سریع است؛ کمبود پروتئین و فقر آهن موجب بروز این آسیب می‌شود.

مرد

خیلی‌ها پس از کاهش وزن دچار ریزش مو می‌شوند و پوست‌شان حالت شل و آویزان پیدا می‌کند و حتی بعضی‌ها از ترس این تغییرات ناخوشایند عطای وزن کم کردن را به لقایش می‌بخشند.




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

پوستی بدون چروک می‌خواهید؟

 


خوردن کاکائو و سویا یا خوابیدن به پشت و استفاده از عینک، بافت‌های پوستی را قوام می‌بخشد و از پیدایش چین و چروک جلوگیری می‌کند.

poost

هر یک از ما در طور روز کرم‌های مختلفی استفاده می‌کنیم و احتمالاً یکی از این چند کرم مختلف یک کرم ضد چروک باشد.




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

تاثیر تغذیه بر زیبایی

صبحانه

همه ما می‌خواهیم به شادابی و تناسب اندام و زیبایی برسیم. همه از اضافه وزن و افتادگی ماهیچه‌های خود ناراحت می‌شویم. گذشته از این، همه می‌دانیم غذا در بدن ما نقش مهمی دارد و می‌توانیم از تاثیر مثبت یا منفی غذاها به نفع خود بهره بگیریم.




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

بهترین خوراکی‌ها برای زیبایی

 


آیا می‌توان با تغییر رژیم غذایی موجب حفظ سلامت پوست خود شده و جوانی خود را تضمین نمود؟ به نظر شما چه میوه‌هایی چنین اثراتی دارند و علت آن چیست؟

زیبایی

با افزایش آگاهی مردم و مطالعات آن‌ها در موارد مختلف به خصوص تأثیر غذاها بر کاهش روند پیری پرسش‌های مطرح شده از سوی مراجعان مسرت‌بخش است و به آدم حس خوبی القا می‌شود.

بد نیست پاسخی به چند نمونه از پرسش‌ها بدهم شاید ذهن شما هم درگیر آن باشد.




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

چگونه پیری پوست را به تأخیر بیندازیم؟

 


هر پوستی برای تقویت، شادابی و جوانی علاوه بر مراقبت‌های خارجی به تغذیه خوب نیز نیاز دارد.

پیری پوست

خیلی از ما در داروخانه‌ها به دنبال کرم‌هایی می‌گردیم که پوستمان را جوان و شاداب نگه دارد و پیری آن‌ را به تأخیر بیندازد. البته ما منکر اثرات این گونه کرم‌ها نیستیم ولی باید بدانید که کرم زدن به تنهایی تمام نیازهای پوست را تأمین نمی‌کند.




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

شفاف سازی پوست در 10 روز!

 


بیشتر خانم‌ها دوست دارند همیشه پوستی شفاف و شاداب داشته باشند؛ به خصوص اگر قرار باشد لباس عروسی به تن کنند و برای یک شب هم که شده، گل سر سبد مجلس باشند...

استفاده از انواع کرم‌های شیمیایی آرایشی، می‌تواند به سادگی آن‌ها را به این هدف برساند اما اگر قرار است به این زودی‌ها جشن عروسیتان را برگزار کنید، پیشنهاد دیگری برایتان داریم؛ از همین امروز، به مدت 10 روز برنامه صبحانه خود را تغییر دهید و صبحانه پیشنهادی ما را روی میز بچینید. خوردن این 10 نوع صبحانه مفید و مغذی می‌تواند به شما برای برداشتن 10 قدم بلند تا داشتن پوستی زیبا کمک کند.

املت




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

4 خوردنی مضر برای پوست

 


تمام غذاها و خوراکی‌هایی که مصرف می‌کنید روی پوست شما تأثیر می‌گذارد. در این بین خوردنی‌ها و نوشیدنی‌هایی هم هستند که در عین خوشمزگی به پوست رحم نمی‌کنند. با ما همراه باشید.

فست فود

مواد غذایی صنعتی و فست‌فودها

به عقیده‌ی متخصصان حوزه‌ی تغذیه، مواد غذایی صنعتی و فست‌فودها دشمنان بدن و به ویژه پوست هستند.




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

پوستی اتوکشیده با این 8 ماده‌ی غذایی

 


اگر زیاد اهل لوازم آرایشی، انواع کرم‌ها یا مراقبت‌های پوستی نیستید و یا از قیمت بالای آن‌ها به تنگ آمده‌اید و دنبال راه دیگری برای زیبایی پوستتان هستید به مواد غذایی اعتماد کنید.

پوست

خداوند نعمت‌هایی در اختیار ما قرار داده که با پیری و چین و چروک پوست مقابله کرده و زیبایی و شادابی آن را حفظ می‌کند. با ما همراه باشید.




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

نسخه تغذیه برای ترک‌های پوستی

 


این مقاله نشان می‌دهد چگونه از ترک‌های پوستی جلوگیری کنید و چگونه با استفاده از مواد طبیعی و تغذیه مناسب ترک‌های موجود بر روی پوست خود را درمان نمایید و آن‌ها را از بین ببرید.

تغذیه پوستی

یک خبر خوب!

خبر خوب این است که شما می‌توانید با استفاده از مواد طبیعی مفید برای پوست و سلامت، تا حدودی ترک‌های پوستی را محو سازید. برای این کار پوست خود را از داخل و خارج تغذیه کنید. به این ترتیب روش‌های طبیعی درمان ترک‌های پوستی که مواد مغذی را برای پوست فراهم می‌کنند، باعث درمان و تجدید حیات پوست می‌شوند و در آن موقع شما بهترین نتایج را خواهید گرفت. درمان‌های طبیعی ترک‌های پوست نه تنها بی‌خطرترین بلکه مؤثرترین راه هم می‌باشند.

 




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

راز جوانی در تغذیه سالم (2)

 


در ادامه مطلب قبل، به بیان مطالبی در مورد رژیم غذایی مناسب برای سلامت پوست می‌پردازیم.

پوست و تغذیه

حفظ سلامت مطلوب کل اعضای بدن، برای رسیدن به حداکثر سلامتی و شادابی پوست حائز اهمیت است و مهم‌ترین راه تأمین سلامت بدن، دریافت رژیم غذایی متناسب با نیازهای تغذیه‌ای بدن هر فرد است.

دریافت رژیم غذایی مطلوب، مکانیسم‌های فیزیولوژیک پیر شدن زودرس را به تأخیر می‌اندازد.




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

راز جوانی در تغذیه سالم (1)

 


غذا بر روی تمام اندام‌های بدن از جمله پوست تأثیر می‌گذارد و تغذیه مطلوب در تمام سلول‌های بدن از جمله سلول‌های پوستی مانع از پیر شدن زودرس آن‌ها می‌شود و بر شادابی و زیبایی آن‌ها می‌افزاید.

جوانی

نمی‌توان انتظار داشت که با تغییر غذای مصرفی، تمام چین و چروک‌های صورت به یکباره حذف شود، ولی بر همه آشکار است که هر آنچه می‌خوریم، بر سلامت پوستمان موثر است.




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو

محقق : مسعود احمدلو

راست و دروغ‌های تأثیر مواد غذایی بر پوست

 


بدون شک شما هم در مورد تأثیر مواد غذایی روی پوست زیاد شنیده‌اید. اما این باورها تا چه اندازه درست و قابل اعتماد هستند. برای آشنایی با این راست و دروغ‌ها با ما همراه باشید.

کیوی

کیوی، خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ می‌کند

کاملاً درست است. به خاطر این که کیوی سرشار از ویتامین C است به همین خاطر خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ کرده و پیری را متوقف می‌کند. ویتامین C به لطف عملکرد آنتی‌اکسیدانی‌اش از آسیب‌های رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند. رادیکال‌های آزاد مدام به سلول‌های پوست آسیب زده و باعث از بین رفتن جوانی و شادابی پوست می‌شود.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 312
بازدید کل : 640370
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل